Kobieca sylwetka – dlaczego warto trenować według planu treningowego? - Quick Gym

Kobieca sylwetka – dlaczego warto trenować według planu treningowego?

11 października 2022 | autor: Alicja Czebiołko

Kobieca sylwetka – dlaczego warto trenować według planu treningowego?

Razem z nami naucz się świadomego podejścia do odżywiania

Konkretny plan treningowy rozpisany w oparciu o potrzeby, możliwości i stan zdrowia
podopiecznej, to bez wątpienia klucz do sukcesu. Pomaga on osiągnąć zamierzone cele
i umożliwia stały rozwój – bez określonego planu znacznie trudniej jest zmotywować się do
działania. Dlaczego jeszcze warto trenować według rozpiski treningów?

Większa motywacja do działania


Plan treningowy rozpisany na kilka kolejnych tygodni może sprawić, że zyskasz jeszcze więcej
motywacji do działania. Wiedząc, że przed Tobą konkretny zestaw ćwiczeń, wstaniesz z łóżka
i ruszysz do studia treningowego gotowa na określoną pracę. Jeżeli nie działasz według
żadnego planu, nietrudno o utratę zapału. Plany treningowe najczęściej realizowane są pod
okiem wykwalifikowanych trenerów, a to także duża dawka motywacji. Wiedząc, że jest ktoś,
komu również zależy na Twoim celu, chętniej wyjdziesz na trening i dasz z siebie jeszcze
więcej!

Plan działania dopasowany do osobistych potrzeb i możliwości


Rozpisując plan, trener bierze pod uwagę Twoje indywidualne potrzeby – w końcu każda
z podopiecznych jest inna i chce osiągnąć inny cel! Dzięki temu możesz mieć pewność, że
konkretne treningi przyniosą Ci zamierzone efekty – dokładnie takie, na których Ci zależy.
Podczas tworzenia planu treningowego, trener może także dostosować konkretne ćwiczenia
do Twoich osobistych możliwości, kondycji i stanu zdrowia
. Takie treningi nie zniechęcają,
lecz sprawiają radość i motywują do kolejnych wizyt w studiu!

Proporcjonalna, smukła sylwetka


Dzięki określonemu planowi treningowemu możesz poświęcić uwagę każdej partii swojego
ciała – a każda z nich jest tak samo ważna. Bardzo często kobiety skupiają się wyłącznie na
brzuchu, pośladkach czy łydkach. Warto jednak pamiętać także o ćwiczeniach na ramiona,
barki oraz plecy. Wówczas sylwetka prezentuje się zdrowo i proporcjonalnie! Może się
okazać, że ćwiczenia, których wcześniej nie wykonywałaś, okażą się Twoimi ulubionymi –

a bez konkretnego planu treningowego być może nigdy byś ich nie poznała!

Lepsze przygotowanie – do treningu i całego dnia


Jeżeli zdecydujesz się na z góry rozpisany plan treningowy na cały tydzień lub miesiąc,
zdecydowanie łatwiej będzie Ci się przygotować do konkretnego dnia. Będziesz wówczas
wiedziała, co dokładnie czeka Cię na kolejnym treningu – a to pozwoli Ci dopasować do niego
inne dzienne aktywności!

W Quick Gym prowadzimy nasze Podopieczne w taki sposób, aby treningi w pełni
odpowiadały ich potrzebom, możliwościom i celom.
Twój cel jest także naszym celem –
i właśnie na nim skupiamy się, przygotowując indywidualne plany treningowe czy prowadząc
same treningi. Przed przystąpieniem do układania planu, zawsze przeprowadzamy
szczegółowy wywiad oraz analizę składu ciała. Dzięki temu jesteśmy w stanie dobrać taki
rodzaj treningu, który umożliwia szybkie i bezpieczne osiągnięcie zamierzonych celów!