PRZYGOTUJ SIĘ DO SEZONU SPORTÓW ZIMOWYCH z [nową metodą treningową] EMS

PRZYGOTUJ SIĘ DO SEZONU SPORTÓW ZIMOWYCH z [nową metodą treningową] EMS

Chyba każdy z nas nie może się doczekać i często myśli o zbliżającym się sezonie zimowym. Planujemy termin, wybieramy miejsce do którego się wybierzemy, a także przeglądamy ofertę najnowszego sprzętu oraz ubioru narciarsko-snowboardowego.

My jednak sugerujemy, aby przed wyjazdem poświęcić trochę czasu na przygotowanie własnego ciała i organizmu.

Innymi słowy – zaplanować profesjonalny trening, który pozwoli nam w pełni wykorzystać potencjał ośnieżonych stoków.​

Umiem jeździć na nartach/desce, po co mi więc trening?

Z pewnością wielu z Was zadaje sobie to pytanie. Otóż trening fizyczny jest nam niezbędny nie tylko aby ograniczyć możliwości wystąpienia oraz ewentualne skutki urazów na stoku. Jest on również niezwykle przydatny, aby czerpać więcej przyjemności z samej jazdy. Odpowiednie przygotowanie fizyczno-kondycyjne umożliwi nam łatwiejsze osiągnięcie perfekcyjnej techniki jazdy, jak i wydłuży czas przez który możemy szaleć na śniegu (a nie zsuwać się asekuracyjnie po stoku już po godzinie intensywnej jazdy). Największym problemem są tzw. “narciarze sezonowi”, którzy rzez cały rok nic nie ćwiczą, a co gorsza prowadzą głównie siedzący tryb życia.

Nieprzygotowane, podatne na szybko zmęczenie ciało, siedzący tryb życia i słabo rozwinięte mięśnie to pierwszy krok, aby wymarzony urlop zamienił się w koszmar. 

Dlatego Quick Gym przygotowało autorski program trwający 6-8 tygodni, który przygotowuje mięśnie i stawy do mocnego wysiłku.

Zalety treningu EMS:​

  • 20 minut treningu EMS = 2h treningu z ciężarami w siłowni
  • wystarczy trenować tylko 1/2 x w tygodniu
  • dłuższy czas na regeneracje włókien mięśniowych
  • znikome ryzyko kontuzji podczas ćwiczeń
  • maksymalny skurcz włókien mięśni bez użycia ciężarów zewnętrznych, to impuls jest bodźcem do skurczu mięsni
  • zmocnienie mięśni głębokich od 1 sekundy treningu
  • jednoczesne wzmacnianie mięśni całego ciała – bez rozgraniczania partii – dzięki temu łatwiej utrzymać równowagę mięsniową

Na każdej płaszczyźnie – badania potwierdzają skuteczność treningu EMS*:

  • Trening EMS jako jedyna forma ćwiczeń, spowodowała wzrost maksymalnych korzyści poprzez zwiększenie szybkości ruchu, a 84% badanych zauważyło ogólną poprawę sprawności! Siła maksymalna wzrosła o 17% już po 4 treningach.
  • U 71% badanych stwierdzono znaczny wzrost wytrzymałości i wydolności.
  • Poziom wytrzymałości siłowej wzrósł o 108% już po 12 sesjach treningowych.
  • Maksymalna moc wzrosła nawet o 30% po 4 tygodniach treningów.
  • Szybkość napięcia mięśni wzrosła średnio o 22%. Siła trudnych do trenowania głębokich mięśni tułowia wzrosła nawet o 74%! Zmierzone wartości podkreślają fakt, że trening EMS jest o 40% bardziej intensywny niż tradycyjny trening siłowy z ciężarami!

Zobacz więcej o treningach EMS: https://quick-gym.pl/o-ems/

Umów się na trening próbny: https://quick-gym.pl/trening-probny/

* Źródło: Badania przeprowadzone przez Uniwersytet w Bayreuth (Boeckh-Behrens i in. 2002-2006) oraz przez Niemiecki Uniwersytet Sportowy w Kolonii (Kleinöder/Kreuzer/Speicher 2006-2008)

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Your comment:

Your name: